fbpx
τετρακέφαλος- γλουτός- δικέφαλος ποδιού

Προβολές (τετρακέφαλος-γλουτός-δικέφαλος ποδιού)

Γιατί να γυμνάσεις γλουτούς;

Μας βοηθούν να στηρίξουμε το σώμα μας όταν στεκόμαστε και να έχουμε καλύτερη ισορροπία γενικά. Έτσι, όταν οι γλουτοί είναι δυνατοί, κάθε δραστηριότητα που κάνουμε – τρέξιμο, το περπάτημα, shopping, επιλογή ταινίας στο Netflix κλπ.

Οι γλουτοί είναι μία από τις μεγαλύτερες μυϊκές ομάδες στο σώμα μας. Δεν κουράζονται εύκολα και η ενδυνάμωση μόνο καλό τους κάνει! Είναι σε θέση να μεγαλώνουν, ώστε να μπορείς να τους δώσεις το «καμπυλωτό» σχήμα. Προφανώς, εάν θέλεις λοιπόν να αναπτυχθούν αυτοί οι μύες, θα πρέπει να τους δουλεύεις.

Οι αδύναμοι γλουτοί μπορούν να οδηγήσουν σε τραυματισμούς, όταν ο γλουτός δεν είναι αρκετά ισχυρός για να σε στηρίξει κατά τη διάρκεια των δραστηριοτήτων όπως θα έπρεπε, βάζεις περισσότερη δύναμη αλλού, η οποία μπορεί να τραυματίσει άλλους μύες, αρθρώσεις και συνδέσμους.

Ασκήσεις για την ενδυνάμωση γλουτών

Μια από τις πιο βασικές και εύκολες ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να γυμνάσεις τους γλουτούς σου.

Γονάτισε και τοποθέτησε τα πόδια ως εξής: το γόνατο του μπροστινού ποδιού πάνω από τον αστράγαλο, και του πίσω ποδιού κάτω από το ισχίο. Κράτησε όρθιο τον κορμό σου.

Δώσε ώθηση προς τα πάνω και τέντωσε καλά τα γόνατά σου. Μην ξεχάσεις να αλλάξεις πόδι!

Καθίσματα με απαγωγή ποδιού (γλουτός-απαγωγός)

Με το ένα πόδι σε σκαλοπάτι, λύγισε τα γόνατά σου με την λεκάνη προς τα πίσω, βάζοντας το ίδιο βάρος και στα δύο πόδια.

Τέντωσε τα γόνατά σου και σήκωσε πλάγια το πόδι που είναι κάτω από το σκαλοπάτι. Επανέλαβε και από την άλλη μεριά.