fbpx

Είναι ένα σύστημα ασκήσεων, διατάσεων και ενδυνάμωσης όλου του σώματος, που επικεντρώνεται στην μυϊκή ισορροπία και έλεγχο στην αναπνοή, την ροή των ασκησεων και την συγκέντρωση. Εμπνευσμένο από τον Joseph Pilates, αποτελείται από ασκήσεις ακριβείας, και επικεντρώνεται στην τεχνική και την επανάληψη των ασκήσεων.
Διάρκεια συνεδρίας: 50′

Στο low-intensity cycle training ετοιμάσου να κάψεις πολλές θερμίδες αυξάνοντας τον μεταβολισμό σου. Σε μια κυκλικη προπόνηση χαμηλής έντασης, μπορεί να μην υπάρχουν αναπηδήσεις, σίγουρα όμως θα ιδρωσεις ανεβάζοντας παλμούς, θα κάψεις λίπος και θα γραμμωσεις το σώμα σου!
Διάρκεια συνεδρίας 45-50′

Η μέθοδος του pilates, χρησιμοποιώντας και μικροòργανα για μεγαλύτερη επιβάρυνση.
Θα χρειαστείτε:

  • Βαράκια (εναλλακτικά 2 μπουκάλια με νερό)
  • 1 λάστιχο με λαβες ή theraband
  • 1 μικρη μπάλα (mini ball pilates)
  • 1 roller foam μήκους 60-90 cm
    Διάρκεια συνεδρίας :50′

    * διαλέξτε το βάρος στα βαράκια, και την αντίσταση που θα έχουν τα λάστιχα ανάλογα με το επίπεδο σας.

Το Power workout είναι ένα πρόγραμμα ασκήσεων, για την ενδυνάμωση, συσφιξη και γράμμωση ολόκληρου το σώματος. Επικεντρώνεται για αρκετή ώρα σε συγκεκριμένο σημείο του σώματος έτσι ώστε να πετύχουμε τοπικά όσο το δυνατόν καλύτερα αποτελέσματα. Για το πρόγραμμα θα χρειαστείς (τα παρακάτω αλλάζουν ανά 2 εβδομάδες):
  • Βαράκια (εναλλακτικά μπουκάλια με νερό)
  • λάστιχο με λαβες ή Thera band
  • λάστιχο ποδιών
Διάρκεια συνεδρίας: 50′


Το spitaki-personal-trainer.gr δε φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση τραυματισμού, συνιστούμε να ακολουθείτε τις ασκήσεις ανάλογα με τις δυνατότητες σας και τη φυσική σας κατάσταση.